joi, 17 octombrie 2013

Berea contine hormoni feminini!

Saptamana trecuta eram in oras cu mai multi prieteni. Discutam despre una despre alta, cand unul dintre ei spune:

"Am citit undeva ca berea contine hormoni feminini!"

    Fiind dotati cu un oarecare spirit stiintific am decis sa verificam. Foarte rapid,
 in interesul stiintei bineinteles, am baut 20 de beri fiecare!
Rezultatul acestei experiente a fost stupefiant. Dupa cele 20 doze, hormonii feminini au fost asimilati, producandu-ne urmatoarele efecte:

1- Toti am luat in greutate;
2- Vorbeam prea mult fara sa spunem nimic;
3- Am intampinat dificultati in a conduce corect;
4- Ne era imposibil sa efectuam chiar cel mai simplu rationament;
5- Refuzam cu incapatanare sa recunoastem ca nu avem dreptate, chiar daca era evident;
6- Ca sa fie complet, mergeam la toaleta la fiecare 5 minute si, in plus, ne duceam impreuna!

   Cred ca e inutil sa mai comentam acest subiect. Este cat se poate de clar ca berea contine hormoni feminini!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu