joi, 9 ianuarie 2014

Poveste de viata 1

    Eu lucrez ca florar și astăzi, la ora 7 dimineața când am venit să-mi deschid florăria, am găsit un bărbat așteptându-mă în față. Era un soldat, care în câteva ore urma să se ducă la aeroport pentru a pleca în Afghanistan pentru un an. Mi-a spus: „În general, îi aduc soției mele câte un buchet de flori în fiecare zi de vineri. Nu vreau să întrerup acest obicei și nu vreau să fie dezamăgită în acest an în care voi fi plecat din țară.” Apoi, a dat comandă de 52 de buchete de flori. Eu urma doar să programez livrarea fiecărui buchet, în așa fel încât soția lui să primească câte unul în fiecare zi de vineri, la biroul ei, pe la prânz, pentru următoarele 52 de săptămâni. După cele 52 de săptămâni, el oricum urma să se întoarcă acasă si urma sa-i ofere multe alte buchete, personal. I-am promis că voi avea grijă că soția lui să primeaca câte un buchet în fiecare săptămână și i-am oferit și o reducere de 50% pentru că gestul lui mi s-a părut extraordinar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu